Nazwa forum

Opis forum


#1 2012-06-26 21:17:32

Saske[Taka]

Administrator

Zarejestrowany: 2012-06-26
Posty: 64
Punktów :   

Spis Misji

W zwiąku ze zmianami w dzisiejszym dniu, będzie znajdował się tu spis misji do wykonania(tylko ranga D i C). Wszytsko jest w tym wątku.



Misje rangi D
Ten poziom misji trwa 2 godziny.
1.       Sprzątanie Sali
Gdy jesteś u rady wioski daje nam ona misje rangi D która polega na wysprzątaniu Sali, wasz sensei po stwierdzeniu ze przyda wam się co nie co zręczności co jest ważne u każdego ninja odesłał grupę sprzątaczy którą miała ci pomagać. W naszych rekach jest do wysprzątania sala o wielkości 400 metrów kwadratowych. Do dyspozycji mamy; miotle, miotełkę z szufelka, mopa, szczotę z pasta do podłóg, mokre i suche ścierki do kurzy. Nie mamy wiele czasu na sprzątanie tej sali wiec trzeba się brać od razu do pracy.
2.       Sprzątanie areny turniejowej
Sprzątanie areny turniejowej jak zawsze odbywa się po wielkich turniejach ninja na których dzielnie wylewają ostatnie krople potu młodzi ninja by stać się chuninami. Naszym zadaniem jest wyzbierać wszelakie papierki, serpentyny i inne rzeczy zaśmiecające ta piękna arenę, w dodatku wysprzątać ja z jakich kol wiek odpadków i kurzu. W dodatku ziemia na środku areny jest totalnie rozłupana trzeba wziąć łopatę i ładnie wyrównać ja by była gotowa na kolejny turniej za rok.
3.       Sprzątanie domu kage
Kage jako oszczędny gość nie lubi wydawać zbytnio pieniędzy na sprzątaczy, uznając ze genina przyda się co nie co treningu sprawnościowego a nie siłowego wydal nam misje rangi D która ogranicza się do wysprzątania jego domu. Wytarcie kurzy, po odkurzanie i inne tego typu robótki domowe to dziś twoje zajęcie drogi nindżo, czuj ze po powrocie do domu raczej nie wysprzątasz swojego mieszkania.
4.       Czyszczenie rzeki
Czyszczenie rzeczki od wieczna misja rangi D dla każdego genina, jeszcze się nie znalazł żaden Genin który by był bardzo zadowolony z czyszczenia tej rzeki tym bardziej ze mieszkańcy tej pięknej krainy niezbyt dbają o jej czystość. Naszym zadaniem jest wysprzątanie danej rzeki by można było widzieć przez przejrzysta wodę, dno rzeki. Musimy oczyścić ja ze wszelakich śmieci puszek kartonów i wielu, wielu innych rzeczy które człowiek potrafi wrzucić do rzeki przechodząc sobie przez most. Nie którzy genini czyszcząc rzekę dorobili sobie grosza plus zaplata od kage, możne ty będziesz szczęśliwcem dziś i znajdziesz jakiś skarb lub sakiewkę z paroma yen.
W tej misji mamy 20% szansy ze dostaniemy dodatkowe pieniądze/znaleźne w rzece.
5.       Pomoc rolnikowi
Jak to czasami bywa w ciężki życiu rolnika, żniwa nad chodzą trzeba przygotować pole do zasiania bogactwa tych ogołoconych pól. Naszym zadaniem jest stworzenie strachów na wróble w liczbie 10 i rozstawienie ich na polu następnie zebrać wory z nanosami ryżu i rozsypania je w odpowiedni sposób który nam wytłumaczył rolnik po polu. A rolnik dzięki wam ma dziś dzień wolny tak ze dzięki wam wioska dostanie kasę i jak się postaracie nie złe zasoby ryżu w tym roku.
6.       Rezultat pracy w polu
Nasza praca wcześniej przy polu okazała się dobra robota teraz zostaliśmy wezwani przez naszego sensei do ogarnięcia pola, ryz już jest gotowy do zebrania i musimy pomóc a nawet wyręczyć rolnika z jego pracy. Mamy cale pole do obrobienia a nasz sensei będzie parzył czy dobrze i ciężko pracujemy na to by nasze zdolności się rozwijają. Pamiętajmy sensei ma zawsze racje. Dziś zbieranie ryżu nam trochę zajmie czasu wiec sensei będzie miał jak przeczytać swoja ulubiona książkę.
7.       Pomoc ogrodnikowi w ogrodzie
Jak to bywa czasem pomocnik ogrodnika zachorował tego pięknego lata, no nic ogrodnik zapłacił za wynajęcie genina by mu pomógł w pracy więżąc w to ze sprawność ninja jest przydatna przy takich pracach dla mało pojętnego człowieka przy pracach ogrodowych. Zadanie które daje nam pan ogrodnik to przycięcie krzewów. Zebranie owoców z drzew które obrodziły i  ścięcie trawy i zagrabienie ziemi na warzywa i owoce. Wasz sensei powinien być zadowolony z waszej ciężkiej pracy.
8.       Remont budynku
Remont budynku, na szczęście nie całego bo zajęło by nam to wieki. Nie mamy nic do gadania jeśli chcemy zarobić i w oczach sensei być pracowitym ninja z prawdopodobnie dobra przyszłością w jego oczach. Dziś nauczymy się trochę z murarstwa, musimy pracownikom mieszać cement by mieli czym posklejać cegły do siebie, następnie musimy wziąć szpachelkę i nałożyć trochę tynku na ściany i go wyrównać do przyszłego malowania pomieszczenia w którym remontujmy.
9.       Odbudowa zniszczonej części muru
Jak to bywa na świecie nawet w wiosce zabezpieczanej przez dziesiątaki ninja znajdują się złodzieje, te z organizowane grupy tez maja swoje sposoby by zarobić trochę forsy. W ich przypadku akurat od ciężkiej pracy wola ryzykować życie przy napadzie. Sensei niestety zabrania nam pogoni i musimy pomóc przy naprawie muru. Przez cale dwie godziny będziemy nosili deski i inne potrzebne rzeczy dal murarza i technika by mogli zakończyć prace przy zniszczeniu.
10.   Pędzel i farbki
Pędzel  i farby, tylko to pamięta pani którą zgłosiła się po dzielnego ninja który pomoże jej znaleźć dom. Kobieta jest w mieście malarka ale nie dość sławna wiec nasza praca nie jest zbyt prosta a wioska wręcz gigantyczna, tym bardziej ze kobieta nic nie pamięta. Wyruszyła szukać inspiracji i wpadła w taki trans ze dostała zaćmy, po mórzmy biedulce odnaleźć swoje zacisze.
11.   Łapanie kota
Jak to często była znajda się w wiosce miłośniczki zwierząt, niestety ta kocha swojego kota na zabój. Widziałeś tego kota już nie raz jak uciekał wiec cie to nie dziwi, lecz niestety nie wiesz gdzie się on może podziewać. Zastanawia cie tez czemu kot uciekł, gdy jest dobrze traktowany jest wierny. No cóż to nie nasza sprawa i trzeba wykonać swoja misje by wypełnić dzisiejsza służbę jako ninja.  A wiec ruszajmy !
12.   Wyprowadzanie psów
Nasz sensei robi się nie znośny, ale nie mamy nic do gadania jeśli chcemy się czegoś od niego nauczyć. Sensei w dniu dzisiejszym kazał nam wyprowadzać psy ludzi którzy tego chcą, wywiesiliśmy ogłoszenie na mieście ze wyprowadzamy psy i niestety pech chciał ze przyszły tłumy. Sensei wygląda na dość zadowolonego a my musimy ciężko harować by wypełnić nadana nam misje przez niego.
13.   Starsza pan i jej papuga
Kolejny miłośnik przyrody, starsza pani kupiła niedawno piękna papugę. Jest ona dość specjalny i specyficzna za razem. Gdyż większość z jej rasy jest zielona z załączeniem żółto czerwonym por. Papuga jest gadająca i nazywa się Afiba, dość dziwne imię lecz nic nas już nie zdziwi gdyż okazało się ze papuga jest różowa. Tak nawet wasz sensei powstrzymywał się od śmiechu, na szczęście papuga nie mogla odlecieć daleko już kilka razy uciekła z klatki gdy starsza pani próbowała ja karmić. Jesteśmy do informowani ze papuga na sto procent będzie w lesie w pobliżu wioski tam gdzie inne papugi jej rasy. Z takimi informacjami szukanie to tylko kwestia czasu.
14.   Stary młyn
Jak wiadomo usterki się zdarza, w nocy uderzył piorun w nowo otwarty młyn i nie będzie od działał przez tydzień, stary niestety potrzebuje malej zmiany. Trzeba wprowadzić kilka poprawek w stary układ i można z niego korzystać do puki nowy nie zacznie działać. Jesteśmy zmuszeni do pomocy mechanika i innym specjalista i robić wszystko co każą by wioska mogla produkować make na ciepły chlebek byś miał co jest.
15.   Tartak
Tartak, wypadki chodzą po ludziach. Pech chciał, złapał drwala który pracował w tartaku i musiał przygotować drewno do domu kage. Zamówienie niestety było bardzo doże, tak samo jak wymagania kage. No ale cóż zostaliśmy wysłani do tartaku z rozkazu kage by wyręczyć starszego pana ponieważ ma pokaleczona rękę gdy chciał on wejść na jedno drzewo by coś sprawdzić. Nasz sensei jak zwykle jest zadowolony bo przybędzie nam trochę na sile.
16.   Służba nie drużba
Sa w społeczności ludzi którzy lubią zakupy i maja na to pieniądze. No cóż zostaliśmy wynajęci przez taka osobę by jej służyć jako tragasz. Czy tego chcemy czy nie ale dla dobra wioski musimy być mili dla tej osoby i słuchać wszystkiego co maja do powiedzenia, skargi złe będą wpływały na nasza karierę jako ninja. Przy okazji nasz jak ze miły sensei stwierdził ze to dobry trening dla naszej cierpliwość. Czasem mamy po prostu ochotę zabić swoich sensei.
17.   Wlazł kotek na plotek
Pewnego pięknego dnia nasz super zarąbisty kage wstaje z wyrka je śniadanie jak to każdego pięknego dnia i przed pójściem do jego codziennych obowiązków idzie do swojego ogródka. Z przerażeniem patrzy na swój piękny, a bynajmniej był piękny  plotek który został zniszczony. Naszym zadaniem jest z rekonstruować plotek do stanu w jakim był lub nawet go lepiej odpicować.
18.   Przygotowania
W tej misji będzie nam trochę nudno, ale raczej wątpię byśmy mieli czas do marudzenia. Naszym zadaniem jest pomoc architektowi wnętrz przygotować sale na imprezę która nad chodzi nie długo. Będziemy musieli nosić rożne, przeróżne rzeczy ciężkie, lekkie by dostroić sale na czas.
19.    Teatr
Aktorzy tez lodzie potrafią być niedysponowani, na ostatnia chwile artysta,aktor/ka dostał/a mocnych zawrót głowy i nie może występować. Nasze szczęście ze nie ma użo tekstu ale gra dość ważna role, jeśli nie damy plamy dostaniemy o polowe większe wynagrodzenie za misji.  Mamy duża motywacje by dać gore swojej motywacji i pokazać woje aktorskie możliwość. A sensei, a jak to sensei będzie miał niezły ubaw z widowni.
20.   Sensei i jego pomysły
Nasz sensei stwierdził ze przebyliśmy już trochę stażu jako genin i na pewno już się trochę podszkoliliśmy w walce przez rożne rozmaite zadania które były nam dawane. Zorganizował on z tobą walkę 1 na 1 by sprawdzić twoje umiejętności jako ninja. Musimy się postarać i pokazać ze dostaliśmy powera i damy rade go pokonać w przyszłości jak się przyłożymy.
Misje rangi C
Pamiętajmy ze misje rangi C trawa 8 godzin, zajmują one dużo czas ze względu na dość trudne zadania dla ninja, dość często trafić może nam się walka po której będziemy wyczerpani i potrzebujemy odpoczynku by zregenerować siły na następna misje tej rangi.
1.       Szpieg
Dostaliśmy bardzo szybkie wezwanie od kage do akcji, misja rangi C wymaga jak zawsze gotowości do działania. W tej misji wykazujemy się naszym sprytem i spostrzegawczością, dostajemy zgłoszenie od członków ANBU na temat szpiegu który grasuje w wiosce wiedza kto i gdzie się znajdował ostatnio. Podają nam jego rysopis i dane które wiedza, naszym zadaniem jest odnalezienie go i przechwycenie żywego by móc go przesłuchać.
2.       Nie rozgarnięty podwładny
Gdy przychodzimy do kage na jego wezwanie dowiadujemy się ze jeden ninja z naszej wioski ześwirował. Coś mu się stało po ostatniej misji i odbiło mu za atakował kage kiedy byli sam na sam i uciekł po nie udanym morderczym ciosie na niego. Kage był zbytnio w szoku ze tak młody ninja mógł dopuścił się takiego czynu. Musimy go znaleźć pod każdym względem żywego by spróbować rozgryźć co mu jest i pomóc mu wrócić do normalności. Dowiadujemy się tylko jak wygląda i dostajemy grupę zwiadowcza złożona z genin'ow która ma za zadanie tylko cie po informować jak go znajda.
3.       Zaginiona jaskinia
Kage dostał z głoszenie o dziwnym zjawisku nie opodal wioski w której się znajdujemy. Na szczycie góry niedaleko farmy pewnego rolnika znajdowała się jaskini w której były przechowywana rożna żywność potrzebne było zimno jaskini by jedzenie się nie zepsuło. Pewnego dnia gdy farmer wstał i rozciągając się spojrzał na gore zobaczył ze jaskinia zniknęła. Na początku myślał ze mu się zdawało i zaczyna tracić wzrok ze starości ale wyruszył tam by to sprawdzić i rzeczywiście jaskini nie było. Naszym celem jest udanie się na miejsce i dowiedzenie co się tam stało. Kage zwraca szczególna uwagę na to ze jaskinia tak po prostu zniknęła i bierze pod uwagę udział ninja wiec prosi ci o ostrożność.
4.       Straszliwa wieża
Kage już ma dosyć rożnych dziwnych opowieści o pewnej wierzy na uboczu wioski, służyła kiedyś ona jak latarnia lecz została porzucona i zbudowano nowa bo tamta nie nadawała się więcej do remontu tym bardziej do dalszego użytku. Podobno krąży opowieść ze teraz duch starego strażnika tej wierzy/latarni krąży po wierzy i straszy ludzi którzy chcą tam wejść. Ludzie w nocy uciekają z tamtad z przeraźliwym krzykiem a duża cześć miasta nawet tam nie wchodzi poprzez dziwne światła pojawiające sie w szybach i dochodzących dźwiękach mówiących “Oddaj to co skradłeś mi złodzieju" Jedna z plotek może daje nam klucz do rozwiązania zagadki. Dokładnie chodzi o starego strażnika tej starej wierzy któremu skradziono pierścionek w nocy kiedy zasnął na służbie. Może o to chodzi ? dowiedzieć się możesz tego tylko w jeden sposób ruszaj.
5.       Nawiedzony dom
Kolejna nawiedzone historia, tym razem jest to stara willa w której mieszkał pewien starszy samotny starzec, jego zona umarła przy porodzie córek. Niestety po przez klontwe która kiedyś została nałożona na jego rodzinę, jego dzieci zmarły kilka lat później i został sam. Umarł w samotni i podobno jego duch krąży teraz w nocy po domu i broni swojego domu przed obcymi by zapewnić bezpieczeństwo swojej zmarłej rodzinie która jest zakopana w piwnicy domu. Kage jednak nie za bardzo wieży w historyjki o duchach masz tam iść z 2 dodatkowymi ninja i sprawdzić co się dzieje w tej willi.
6.       Las śmierci
Las śmierci potoczna nazwa dla lasu w którym giną ludzie, las który był dotychczas spokojny nadano mu ten przydomek. Podobno kto wejdzie do tego lasu już z niego nie wychodzi  nie zostaje po nim nawet śladu, po prostu znika. Zostajesz przydzielony do dwójki młodych ninja by sprawdzić co się dzieje w tym lesie.
7.       Bandyci ze wzgórza
Koge dostał wezwanie od kopców przejeżdżających nie daleko wzgórza w kraju gdzie znajduje się twoja wioska. Podobno zostali oni napadnięci przez bardzo duża grupę bandytów i płaca gruba forsę za zabicie ich i odzyskanie cennych wartościowych rzeczy które zostały skradzione.
8.       Jubiler
Sprytna grupa ludzi składająca się z 4 merzczyzn młodego wieku napadła na jubilera w wiosce, akcja przebiegła tak dobrze ze jubiler nie zdążył zakrzyknąć o pomoc. Jego pomieszczenie znajduje się wewnątrz budynku a jego salon jubilerski nie miał jeszcze żadnych gości. Sprawcy napadu uciekli z polowa skarbów sklepu i z 5 tysiącami yen które ukradli z kasetki. Musimy się dowiedzieć co to za ludzi i skąd oni są, złapać ich i oddać w ręce sprawiedliwości.
9.       Jaśmin i rożna
Klapa pod czas ślubu możne załamać uczucia młodej pary, niestety i podczas tego specjalnego dnia zdarzają się rzeczy nie słychane. Kage wezwał cie ponieważ byleś jedynym wolnym ninja w wiosce do wykonania tego zadania a pan młody zapłacił kupę hajsu by odnaleźć jego pierścionek zaręczynowy dla pani młodej. Ostatni raz widział pierścionek przed tym jak wszedł do kościoła wkładał go do górnej kieszonki garniturze nikt nie wychodził z kościoła jeszcze. Naszym zadaniem jest odnaleźć pierścionek by młoda para mogla żyć dalej a złoczyńcą zapłacił za taki wybryk.
10.   Ubóż buntowników
Doszło do zamieszek w jedyna z pomniejszych krain, buntownicy wycofując się z protest utworzyli grupę. Niestety ci buntownicy są zagrożeniem dla naszej wioski by utrzymać się przy życiu i zbierać kasę napadają przy granicy naszej wioski, nasze zadanie jest proste do zrozumienia. Mamy się pozbyć bandytów w jakikolwiek sposób nam przyjdzie do głowy czy to rozmowa czy silą. Do tego zadania dostajemy grupę i uczestniczy z nami sensei.
11.   Napad na konwój
Kage dostał list w którym było napisane ze na północy został na padnięty konwój  z żywnością i innymi drobiazgami. Konwuj który wyruszył z dobrami był bardzo cennym ładunkiem dla innej wioski do której były wysłane. Doliczamy do grupy ninja wyznaczonych do tego zadania i razem z nimi musimy dostać się na miejsce napadu i jeśli tam już nikogo nie będzie odnaleźć złodziejki i odebrać skradzione dobra.
12.   Ahmed i jego szajka
Z pustyń należących do naszego kochanego kaze-kage uciekła grupka psycholi ze szpitala psychiatrycznego. Pech chciał ze do byli ninja specjalizujący się w bardzo lubianej technice walki przez niektórych czyli robienie dużego BooM. Było już seria napadów, doradca taktyczny kage wywnioskował ze zbliżają się w nasz stronę is a już nie daleko. Są oni dużym zagrożeniem dla wioski wiec naszym zadaniem w raz z grupa ninja jest powstrzymanie ich za wszelka cenę.
13.   Podpalacz
Mamy już kilka akcji w których straż pożarna ninja odkryła ten sam sposób podpalania budynków, wiec ogłosiła ze w wiosce grasuje podpalacz. Jego sposób podpalania jest specyficzny,  czyli prosty. Kanister z ropa i zapałeczka, kage wyznaczył cie do zrobienia zasadzki w raz z innymi ninja. Waszym celem jest powstrzymanie tego podpalacza i zrobienie z nim porządku. Jedyna informacja która posiadamy to sposób w jaki podpala i pory o których to robi. Zawsze podpalenia zdarzały się o 02:00 w nocy, do dzieła ninja !
14.   Wodna widzma
Kage dostał od policji ninja wiadomość o niepowtarzających się napadach na ludzi w pobliżu jeziorka. Policja ninja już była parę razy sprawdzić to lecz nikt nic nie odkrył i nie został napadnięty. Niestety uporczywe ciągle skargi ze coś tam się dzieje zmusiło policje do zgłoszenia tego wyżej. Kage wyznaczył ciebie jako ninja który musi się pozbyć tego problem, możliwe ze to jezioro ma jakaś legend o której sam kaga nie wie. Sprawdź o co chodzi z jeziorem na ta misje jesteś wysłany sam, kage mówi ci ze podobno to jakaś wodna widzma atakuje ludzi.
15.   Przygoda w banku
Dzień jak co dzień, zgosilismy się do kage po misje. Nie miał on nic ciekawego dla ciebie lecz znalazł jedno zadanie musisz odnieść jeden wielki wór z kasa do baku. Kage stwierdził ze to jego oszczędności ze skarpety, ale kto by mu wierzył. Kiedy jesteśmy już w banku przy okienku dajemy wielki wór pan i do banku wpadają uzbrojeni po zęby w ostre przedmioty jacyś ludzie. Chcą skraść wielki worek i inne cenne rzeczy z banku. Musisz ich powstrzymać jeśli nie chcesz by kage się na tobie zawiódł.
16.   Jeśli ci życie mile podnieś ręce
Zostałeś wyznaczony do misji rangi C w ktorej musieliśmy eskortować starego pana do jego wioski. Niestety zdążył się problem, zostaliście za atakowani z nienacka i jakiś missing ninja przyłożył eskortowanemu kunia do szyi, twoim zdaniem jest uratować starszego pana i eskortować go do jego wioski.
17.   Niewygodny świadek
Kage dal ci misje w której masz popilnować przez 8 godzin jednego świadka który widział jak ninja z twojej wioski zabił cywila. Nie zostałeś wtajemniczony w sprawę lecz wiesz tyle ile musisz, czyli świadek musi przeżyć do puki nie przybędzie eskorta by go zabrać do sadu.
18.   Most
Zostaliśmy wyznaczeni przez kage do zabawy w pióro technika. Naszym celem i 2 twoich kolegów z grupy jest zniszczenie starego mostu lecz podobno pilnują go jacyś ludzi nie znanego nam pochodzenia. Mogą to być nawet ninja wiec musimy zachować szczególna ostrożność, most nie jest oddalony za daleko od wioski lecz nie jest już przydatny wiosce a podobno tamtym mostem przechodzą bandycie do naszego kraju. Z rób co musisz by wysadzić most.
19.   Kto szybszy
W wiosce jest organizowany turniej, Są to wyścigi ninja. W tym wyścigu są rożne konkrecje cały ten wyścig będzie trawl 8 godzin. Lecz Kage oznajmił ze ten wyścig będzie oznaczał dla was ukończenie misji rangi C by dodać wam zapału do bycia najlepszym.
20.   Najlepszy ninja w drużynie.
Jak to już czasem bywa w drużynie, w trakcie dobrej współpracy tworzy się tez rywalizacja pomiędzy dwoma najsilniejszymi w drożynie. Wasz sensei dobra dusza wyłącznie dla ciebie i dla drugiego ninja z organizował mini turniej kto wygra ten będzie najsilniejszy w drożynie. Wasze zadanie jest proste walczcie aż jeden z was się nie podda.

Offline

 
Kunai

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.blekitniforum.pun.pl www.polishbanditcrew.pun.pl www.cs-dziupla.pun.pl www.ostrza1410.pun.pl www.ziip2010.pun.pl